Tydligt behov, kunskap, team, marknadsfokus

Thorleif Josefsson, VD och grundare Truckcam gav oss en lärorik och intressant berättelse om sin snart 10-åriga tid som innovationsbaserat företag.

”Vi hade ett bra team och stor kunskap inom området kamerateknik, matematik och mätteknik. Dessutom hade vi redan från början en kvalificerad marknads- och säljfunktion”. Dessa framgångsfaktorer tillsammans med tydligt fokus har gjort Truckcam lönsamma redan från start. Företaget har ständigt pågående utveckling av nya versioner och anpassningar och expanderar nu bland annat i Kina och Brasilien.

Ett kunskapsintensivt företag som ser som största utmaning att kunna finna rätt kompetenser att rekrytera för sin tillväxt.

Spännande tyckte vi som lyssnade!

 

Spread the word. Share this post!

Leave Comment

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Vi gör dig redo, för start, utveckling, etablering och expansion av din nya produkt, tjänst och bolag.